Välkommen våren

 
 Heja heja våren, nu är du väl här för att stanna?
 
Jag blir inte ens ledsen över lite regn bara den förbaskade snön o kylan nu håller sig borta. Själv har jag nu börjar nedräkning till ledighet på riktigt, bara 1 1/2 vecka kvar nu, sen ska jag sitta ute i solen och dricka mitt morgon te och bara njuta. För ja, jag har inte räknat med att lilla bebben kommit tidigare, han kan då vänta till beräknat datum.
 
I helgen var det en riktig lyxhelg, middag med kollegorna på O 'Learys på fredagen OCH söndagsbrunch på underbara Bistraud ute på Värmdö för att fira pappa o gammelfarfar.  Mycket god mat vart det och var man inte sprickfärdig innan så...
Förövrigt var jag hos barnmorskan idag, 14 kilo+ hittills, ganska precis som med Tilde och allt såg prima ut, herrn låg nu fixerad med huvudet neråt... tummen upp för det!
 
Kram på er
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0