Växer så det knakar

 
Ja, jag tror faktiskt att jag hör hur det knakar ibland. Magen växer fort nu och jag tycker den har sjunkit
litegrann. Vi var hos barnmorskan i torsdags, jag och vilden, det sprakade ordentligt när han sparkade
medan vi försökte lyssna på hjärtat. Men allt var bara bra och jag ligger fortfarande på "normalkurvan".
Nätterna börjar bli jobbiga nu, svårt att hitta en bekväm ställning och jag vaknar och har ont eller behöver kissa.
 
Jag känner att jag börjar bli lite lätt bitter och trött på alla kommentarer hur man ser ut, då menar jag inte kärleksfulla kommentarer från nära & kära, utan mer ALLA runt om kring en som tar sig friheten att tala om
för en att man antingen är STOR eller liten, eller väntar du tvillingar? det är som att alla man möter bara måste kläcka ur sig något. Det är ju ingen som kommenterar kroppen i vanliga fall, varför tar sig alla rätten att göra det när man är gravid. Ännu värre är det när främlingar ska klappa på magen också, herregud...
 
Jaja, nu ska jag inte låta alltför bitter... jag tar på mig leendet och bär min mage med stolthet... men det var skönt
att få skriva av sig.
 
Hoppas er påsk varit bra, jag har njutit av varje sekund ute i solskenet.
 
K R A M
 


Kommentarer
Jennifer

Åååå vad fin du är=) Konstigt hur det kan vara för när jag ser din mage saknar jag min mage...Men jag var TRÖTT på den i slutet...hi man är lite konstig.

Tänk att han är här snart=)

2013-04-02 @ 14:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0