Lugn och ro

Jag känner hur lugnet återvänder och jag äntligen kan koppla av igen. Det har varit en kämpig period och jag känner att jag emellanåt har tappat mig själv. Idag var vi på bvc och lillebror fortsätter att dippa i viktkurvan, vilket inte var så märkligt tyckte vår bvc tant när jag berättade om sommaren. Nu blir det att fylla på med ersättning, lite smakportioner gröt och vila vila vila så bröstmjölken rinner till ordentligt.
 
Den här veckan kör vi dessutom matkasse igen, det är så skönt att slippa planera middagar. 
 
Morgonmys tillsammans:) 
 
Kram på er


Kommentarer
jessan

massa styrkekramar till dig! you go girl :) tack för senast btw, var toppenfint och kul <3

2013-08-26 @ 21:56:48
URL: http://enmyrailondon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0