God fortsättning

Hej hopp igen!  Det har varit bråda dagar och jag har inte haft tid att skriva. Det började redan helgen innan jul med barnkalas hos Hampus och sedan hela kompisgänget på middag. Vi ville passa på att träffas eftersom alla är upptagna sedan. 
 
Julklappsutdelning på kalaset
Pizzabakning
 
 
På måndagen innan julafton drog vi ut till värmdö och firade lilla julafton med mormor och morfar och syster med familj. Trevligt men full rulle med tre småttingar! Vi åt en underbar kalkon middag och fick besök av tomten. Tilde var helt i extas och talade om att hon minsann varit snäll i år!!
 
Julafton firades hemma med slåsta gänget. Det var mycket god mat som vi fixat tillsammans och många goda skratt:) Julklappar var det givetvis i massor men jag hann inte se så mycket för Ted började bli trött och mer intresserad av tvättmaskinen än klapparna. Det som var roligt var att vi tog ett gruppfoto,  ska ladda upp det här från kameran sedan. 
 
Nu har mormor varit här hemma i två dagar och jag har passat på att spackla lillebrors rum. Snart dags för tapetsering!  Så roligt!  Men först ska vi upp till fjällen och fira in det nya året. 
 
God fortsättning på er alla, vi hörs snart igen! 
 


Kommentarer
Jessan

tack för en supermysig julaftonskväll!! ha det bäst uppe i fjällen nu, hälsa lofsdalen från mig! God fortsättning, gott nytt år och massa kramar!

2013-12-29 @ 12:48:30
URL: http://enmyrailondon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0