Vilken julstämning!

Snö och minusgrader,  äntligen har vi lite vinter! Man blir direkt lite gladare när marken lyses upp av gnistrande snö... imorgon blir det plusgrader dock... men men... Helgen bjöd på julbord med trevligt sällskap. Vi var på rosersbergs slott och jag hann inte ta några bilder. Jag hade nämligen fullt upp med en prinsessa och en liten pepparkaksgubbe och att äta mat förstås:) Åhh så mycket god mat,  tänk att julmat är så gott!  Mina favoriter är jansson, julskinka och lax av olika sort. Vad tycker ni bäst om? 
 

Nu har vi sovit några nätter i rummet och trivs jättebra. Det känns mysigt och rofyllt:)
På väggen hängde jag upp ett ljusnät och fäste lite mysiga julkort med klädnypor. 
 
 
 
 


Kommentarer
Angelica

Snyggt och tack för kortet! :)

2013-12-09 @ 21:42:59
URL: http://Angelicahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0