En kärleksfull tanke...

 
Idag såhär på hjärtedagen har det faktiskt inte blivit några rosor eller presenter,
men lika glad är jag för det. Okej, ska erkänna att jag var sugen på att köpa
lite röda rosor när jag handlade imorse men när jag såg att de var dubbelt så
dyra som rosor i andra färger då surnade jag till och gick därifrån.
 
Jag ska istället ägna den här dagen åt att tänka på alla fina människor som
finns omkring mig, TACK för att ni finns, och åt människor jag saknar.
Just idag vill jag skicka en extra kärleksfull tanke till min fina mormor,
som tyvärr inte finns hos mig längre. Jag saknar henne otroligt mycket,
även om jag inser att det är mina barns tur att få ha sina mor- och farföräldrarar,
så kan jag inte släppa tanken att jag inte var redo, jag hade behövt henne ett tag till.
 
 
 
-Gammelmormor sitter uppe på månen och vinkar mamma,
brukar Tilde säga när vi tittar på kortet jag har inramat i vardagsrummet.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Angelica

Snyft! Fick tårar av att läsa. Hon är verkligen saknad vår älskade, underbara, bästa mormor.

Hade mer än gärna haft henne här och visat henne våra barn. De va min dröm när jag har liten, att hon skulle kunna vara barnvakt åt våra barn och dra alla hennes skämt, som hon gjorde med oss.

Men jag tror kloka Tilde har rätt. Hon ser nog oss alla och följer våra liv. <3

KRAM

2013-02-14 @ 16:08:00
URL: http://Http://angelicahl.blogg.se
Margareta

Vilka tänkvärda och fina ord du skrivit om våra nära och kära. Ser smasssskigt gott ut det lillbagaren har hjälpt till att bakat, synd man är så långt ifrån att man inte fick chansen att smaka på.

2013-02-15 @ 10:20:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0