Fyrishov

 
 
Tilde har länge pratat om att åka och bada och nu kom vi Ä-N-T-L-I-G-E-N iväg! Det blev fyrishov i Uppsala
eftersom det är lite roligare där med fler pooler och äventyrsbad. Vi hängde mest i varma barnpoolen och Tilde
var verkligen lycklig, åh vad det värmer i hjärtat att se sin lilla skrutt vara så glad!! Hon skötte sig dessutom exemplariskt utan utbrott och trots... så skönt.. Lillen i magen var helt galen, men i övrigt var det skönt att röra
sig i vattnet, även om jag kände mig som en flodhäst som flöt runt!
 
Nu blir det lite mello, lyckades somna förra veckan men nu är jag taggad!
 
Ha det bra vänner
 


Kommentarer
Sara

Gud va härligt! Dit vill jag också åka. Elias skulle älska det!

2013-02-10 @ 08:47:01
URL: http://ullna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0