En underbar dag

Det har varit en riktig toppen dag med dop för lille Pontus.  Barnen har skött sig exemplariskt och jag har haft tid att umgås med goda vänner och ätit gott i godan ro:) Tilde lekte för fullt tillsammans med alla barnen, hon är en väldigt social tjej som reder sig själv och det är så roligt att se. Teddan låg i vagnen och mös, sov och åt om vartannat och det var ingen som trodde på mig när jag sa att det var lite gnälligt nuförtiden. 
 
Jag känner mig lycklig idag, känner mig som Madde och inte bara som en sliten morsa... som jag gjort den senaste tiden... det började redan innan Ted föddes och såhär i efterhand hade jag nog behövt lite vila innan han kommit. Men men nu är det som det är och snart börjar semestrar, det ska bli skönt...
 
 
 


Kommentarer
Margareta

Det låter härligt! Och två underbara småtroll har vi alla glädjen av att ha:-)
Hoppas vi ses snart! Massor av kramar från mormor

2013-06-02 @ 14:44:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0