Öppna förskolan

Idag var det premiär för öppna förskolan, för Ted förstås, jag och Tilde har ju hängt där endel förra föräldraledigheten. Än så länge har han inte så mycket utbyte av det utan det är mer jag som har möjlighet att träffa vuxna människor:)
Det var jättetrevligt, speciellt eftersom vi hade bestämt träff med föräldragruppen från bvc. Roligt och skönt att få träffa folk som är i samma situation som en själv!  Dessutom hade de sommaravslutning och bjöd på gräddtårta... yummy...
Imorgon blir det nog öppis igen eftersom Tildes förskola är stängd, får se hur det går med båda barnen. Igår när jag var själv visade Tilde sitt bästa 2 års humör och satte sig på tvären heeeela eftermiddagen och kvällen...puh.. var helt slutkörd när båda äntligen somnat. Men men nu är det snart helg, jippie!
 
Min gangster


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0