V.32

 
Veckorna susar fram... med Tilde tyckte jag tiden stod stilla, nu vill jag nästan dra i handbromsen.
Kom just på att jag glömt att skriva att det är en lillebror vi väntar på, ja, eller man vet ju aldrig!
I övrigt mår jag mycket bättre nu, jag skippade havandeskapspenning och trappade ner till 80%, varav
75% är i barngrupp och det känns bra, visst är det dagar som är lite kämpigare än andra men överlag
känns det lagom. Går allt som det ska jobbar jag fram till 1 maj.
 
Det är en livlig liten krabat därinne som gärna bökar runt och sparkar hejvilt... precis som storasyster sin!
Helst på natten eller morgontimmarna och hålla en vaken, konstigt nog är jag inte så trött som jag borde
på mornarna. Halsbränna har också kommit smygande, fast jag behövde bara ta gaviscon en gång sen kom
det inte mer, TACK FÖR DET, för den där sörjan är verkligen vidrig att trycka i sig.
 
Nästa MVC besök är om 2 veckor, lite sent eftersom min barnmorska var ledig, men jag är inte orolig hittills har
allt varit på normalkurvan... precis som med Tilde:)
 
K R A M A R


Kommentarer
Emeli

Åh, så kul med en lillebror!!! Grattis!! Brukar vara svårt att se fel på ett klockspel på ultraljud :) grattis!

Skönt att du mår bra!
Kram

2013-03-21 @ 21:45:23
URL: http://livetmedameli.blogg.se
Jennifer

Åååå vad spännande med en pojke=) Grattis till er<3 Vilken fin bild....magen växer ser jag=)

2013-03-27 @ 11:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0