Otillräcklig...

Igår var det dags,  första nattningen med båda barnen utan pappa Johan  (Han var bara i verkstaden). 
Men fy vilken ångest,  Tilde var ledsen och ville vara i famnen och lillebror var inte sugen på att ligga själv.  Tillslut blev det en riktig skrikfest här hemma! Som tur var kunde Johan komma fort och båda somnade och sov gott hela natten. Lillebror och jag kom inte upp förrens 10.30,  jag var bara uppe och sa hejdå till Tilde innan hon åkte till förskolan... kände att jag behövde det... saknar att gosa med min stora tjej. Men jag antar att det är såhär första tiden,  man känner sig otillräcklig. 
 
Kramar och trevlig helg på er
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag förstår precis vad du menar. Tur att han var så nära och kunde komma in. Du är GRYM!!! Vore kul att ses snart Kramar till er alla ( Han är jätte fin)

2013-05-06 @ 21:28:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0