Ted 1 månad

Helt galet,  lillebror är redan 1 månad och redan en egen liten personlighet. Jag jämför mycket med hur Tilde var i den här åldern och tycker han är lugnare.  Men å andra sidan är jag mer lugn och säker som mamma nu, jag blir inte så nervös om han skriker lite och är bättre på att läsa av signaler.
 
Teddan gillar att äta, han gillar närhet och kan amma lääääänge.... gärna sova lite i famnen och amma lite till. Han blir fly förbannad om man råkar avbryta för att man tror han är klar. 
Sover i regel bra på natten, äter var 3:e timme. 
Hatar att vara naken,  har precis lärt sig uppskatta ett varmt bad! 
Kan nu vara vaken i längre perioder och vänder huvudet mot ljud och kan fixera blicken. 
 
Jag längtar så efter det första leendet,  när brukar de komma... minns inte? 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0