Arg

Jag är så arg på mig själv att jag inte tog lilla Ted till doktorn tidigare. Jag trodde verkligen det var tänderna som spökade och att det bara var att hålla ut men han måste ha haft jätteont stackarn. Idag åkte vi iallafall till vårdcentralen och fick träffa en bra doktor. Det visade sig att skiten satt sig både på luftrör, bihålor och öron varav det trycker på när han lägger sig. Inte konstigt att han skrikit nätterna igenom.  
 
Nu har vi fått medicin och ska på återbesök på torsdag. Är han inte bättre då så blir det Astrid Lindgren,  men han har varit feber fri hela dagen så det är skönt. Nu håller vi tummarna för att det vänder! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Stackars liten<3 Hoppas att han blir bättre snart. Pussa honom från oss. Massa kramar

2013-11-04 @ 21:45:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0