Barnkalas

Fram och tillbaka velade vi, barnkalas eller inte, jag tycker att hon var för liten men så började hon själv att prata om det efter att ha varit hos kompisar på kalas. Tillslut kom vi fram till att det var lagom att bjuda hem några barn som hon leker med i två omgångar. Så på lördagen kom Amadeus och på söndagen Otto och Hampus, japp min tjej gillar att leka med grabbar:) Allting gick bra, dom lekte bäst på söndagen för då kunde vi vara ute i det fina vädret. Det är verkligen full aktivitet hela tiden och jag är så glad att vi begränsade antalet barn. Det man kanske inte tänker på är att i den här åldern följer ju föräldrar och syskon med också, så ni kan tänka er hur härligt det hade varit om vi hade bjudit alla 10 i Tildes åldersgrupp!
 
Tilde, Hampus och Otto är kamrater sedan bebistiden då vi mammor tillhörde samma föräldragrupp.
Tildes 1 års kalas
 
 
 
 


Kommentarer
Mormor

Så söta de är:)

2013-11-13 @ 18:29:40
Madeleine Berglund

Oh så kul med barnkalas. Jag gick jämt på kalas med krusat hår (ibland någon slinga sprayad i rosa), strumpbyxor och klänning. Så kom jag hem med ballong och godispåse. Det var tider det!!

Jaså, har ni också skomakarlampa. Det betyder att ni har god smak med andra ord. ;)

Hoppas lille Ted mår bättre och att ni får en toppenhelg! Själv är jag såååå trött så jag ber till gud att jag ska få börja sova igen.

Kram Madde---len

2013-11-15 @ 12:59:26
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0