Firandet fortsätter

I helgen bar det av till Värmdö för att fira mig och Tilde tillsammans med kära syster med familj och mormor och morfar. Det blev en trevlig dag och kväll,  dock full fart med alla barn. Vi fick äta lite i omgångar,  men det är livet med små barn!  Jag hann iallafall springa lite i outlet butikerna i Gustavsbergs hamn, jättetrevligt och mysigt,  eftersom båda barnen sov samtidigt... hör och häpna:) Det blev ett doftljus och burkar med muminmotiv.
 
På kvällen fick jag ett smyckesträd och mumsigt the från syster. Från mamma och pappa blev det present pengar och skålar. Nu blir det snart ut och shoppa eftersom jag även fick presentkort förra helgen. Ska försöka handla till mig och inte till barnen:)
 
Tilde fick en riddarutstyrsel och polisbil 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0