Som ett skatbo

Blää för mig,  känner mig ful och sunkig när jag går omkring i nerspydda, nerkladdade och snoriga kläder. Men sömnlösa nätter och trotsiga och sjuka barn gör att jag inte orkar bry mig. Det är absolut inte barnens fel, det är ingens fel. Håret ser ut som ett skatbo också,  så nu fick jag det sagt! 
 
Såg att rosenbusken nästan tappat alla sina blad efter nattens kyla. Känner mig lite så, att jag nästan tappat alla mina blad också. Bara några tappra kvar som håller ut...
 
Tack och lov för nära och kära just nu,  för farmor som kommer till undsättning i kvällskaoset. För kära vänner som får mig att skratta. Tack. 
 
Ps. Kaffe har jag börjat dricka igen. Latte förstås men ett måste för att orka dagen. Ds.
 
 
 
 


Kommentarer
Jessan

man får känna så, speciellt såna här höstiga tider, även fast det mest är en känsla man har. men du får inte glömma hur bra du är och hur fin du är på insidan!! :) så det så. skickar en liten styrkekram från grannhuset :*

2013-11-20 @ 18:37:59
URL: http://enmyrailondon.blogg.se
Madeleine Berglund

Ååå stackare, vad fint att ha en fantastisk svärmor.
Vilken vacker bild du tagit, fantastisk vy. Kaffe latte är såå gott, det var länge sen. Måste dricka det inom kort. Hade dock vispgrädde i kaffet igår, mums, hihi ;)

Hopps du barnen är friska och sover massor!
Trevlig helg!
Kram kram Madde-len

2013-11-22 @ 09:14:28
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0