Wish me luck...

Inatt ska jag ta fighten med lillebror som vaknar i tid och otid för att äta. Han är inte ens hungrig utan det känns som dåliga vanor som fastnat efter många nätter som sjuk. Nu har jag laddat med vatten och lite jäklar anamma. Planen är att han ska hålla ut till kl.1.30 åtminstone,  nu somnade han 20.30 vilket var senare än vanligt men det var lite stökig nattning. 
 
Håll nu tummarna för mig,  jag räknar med en första dålig natt men sedan brukar det bli bättre.
 
Lilla fröken Tilde har inte sovit på förskolan i veckan vilket resulterat i tidiga kvällar. Redan 19.30 har hon sovit sött efter en bok. Idag fick hon dock sova en stund eftersom hon blev väckt tidigt i morse och vips var hon som en lärka på kvällen och somnade 21.00.
 
Trevlig helg ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0