6 månaders kontroll

Snart är Ted 6 månader, den 24:e, men vi körde en liten läkarkontroll i förtid. Allt såg bra ut och han var på ett strålande humör,  som han oftast är. Han höll på att kinkna av skratt när doktorn klämde och kände och jag önskade jag hade filmat. Men men... ett minne som jag kommer leva länge på!
 
Vikt: 7310g  Längd: 68.1cm
 
Han har verkligen dragit iväg på längden och vi skulle behöva införskaffa mer kläder i strl.74. Vi har ju ärvt mycket men nu börjar det märkas att det är fel säsong... det vill säga Milton och Tilde var halvåret när det nalkades sommar och nu är det snart vinter för Ted.
 
 
 


Kommentarer
Jossan

Jag har ärvt massor o är ju inte på 74 än, vill ni låna?

2013-10-18 @ 09:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0