Äntligen fredag

Veckan har gått fort som vanligt,  ibland känns det verkligen som man är i ett ekorrhjul och allting bara snurrar på. När man blir gammal sedan kommer man undra hur man orkade med allt. Men jag skulle inte byta bort det för allt i världen,  för jag känner mig verkligen välsignad att ha en så fin familj.  Två friska underbara barn och mitt livs kärlek,  mer kan man väl inte begära?  
 
I veckan har jag hunnit med att träffa mamma gruppen,  så roligt och mysigt gäng. Vi pratade först kost och olycksfall på bvc och gick sedan och åt lunch tillsammans.  Nästa vecka ska alla komma hem till mig. Jag insåg efter träffen att jag måste börja med smakisar till lillebror,  har varit lite dålig på det.... men kört på några gånger i veckan och det är succé.  Majskrokar gillar han också,  det är en liten matglad kille och jag hoppas inte det blir några problem vid 6månader då vi kör igång på riktigt. 
 
Tilde och jag har hunnit med lite pyssel på morgonen när lillebror sover. Hon är så lycklig över lite egen tid. Vi har gjort egna armband och ett kort till faster Elin som fyller år. Hon ska ha födelsedagsmiddag hemma hos oss på lördag.  
 
Nej nu är det dags för lite soffhäng innan en god natts sömn... (hoppas hoppas hoppas) Ha en trevlig kväll!  Kram kram
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0