En dag i skogen

Eller snarare en förmiddag men det räckte gott och väl för vår lilla familj. Jag fick chansen att inviga nya bärselen, jag har länge irriterat mig på babybjörnen men tänkt jag skulle hålla ut. Men så fick jag prova en Manduca av en kamrat och blev såld.  Plötsligt fördelades mycket av vikten ner på höfterna och jag slapp ha ont i ryggen, och lillebror slipper hänga i skrevet. Han sitter nu i grodposition, lite mer ergonomiskt ska det tydligen vara.  Idag i skogen hängde jag honom på ryggen istället för på magen och det funkade också bra, han somnade gott lilla plutten och jag kunde leta svamp i godan ro!
 
Jag har i huvudtaget haft bärselen mycket mer till lillebror,  det blir väl så när de måste hänga med överallt. 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0