Ensam i stora sängen

Jag ligger just nu ensam i vår stora säng,  känns skönt men samtidigt ensamt. Tilde och pappa Johan däckade i Tildes säng och jag hade inte hjärta att väcka Johan då han sov så gott. Lillebror somnade i min famn efter en lång kamp om att han skulle somna i sin säng,  utan att bli vaggad i famnen... han somnade iallafall ovaggad... ett steg framåt!  Jag har nämligen skämt bort honom med att gå omkring och vagga till sömns men nu börjar det bli tungt och han håller på och bråkar så nu ska det bli ändring på nattningsrutiner! Tilde lärde jag mycket tidigare att komma till ro själv men jag har inte riktigt haft tid eller ork att göra det med lilla prinsen:) 
 
Idag har mormor och morfar varit här,  även moster och Milton skulle komma men de blev sjuka:( Tilde blev väldigt besviken,  hon hade sett fram emot att busa med Milton... men det gick snabbt över när mormor och morfar fanns tillhands och leka med. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0