Toppen helg

Ligger just nu och slappar i soffan efter en toppen helg. Jag har fått äta två måltider i lugn och ro och sovit en hel natt... fantastiskt... ha ha! 
Det var min kära mor och far som bjöd med mig och syster på middag,  bowling och hotell natt i Stockholm. Vi bodde på ett häftigt hotell i gamla stan,  lite läskigt men spännande att kolla på alla gamla saker som fanns där. Man kan säga att det var ett hotell som hade en själ. Jag sov iallafall otroligt gott,  trots att jag var lite orolig över gunghästen vid fotändan.. ni läste rätt... en gunghäst! Å jag som tror på spöken fick för mig att den skulle börja gunga:) 
 
 
 
 


Kommentarer
Madeleine Berglund

Åh så härligt för dig med en helg i huvudstaden. Läbbigt med gunghästen. Men det var en snäll häst eftersom du fick sova en hel natt. Så underbart! Hurra! Grattis! ;) Jag har också börjat få sova nu, alltså jag tackar gudarna varje dag. ;)

ååå Men Ted är så fin och stor. Så härlig energi! Gillar han korv säger du? Det blir en riktig karl av honom. ;)

Vi kanske kan ses snart så kan pojkarna skaka på huvudet ikapp? Tor visar inte antydan till att börja krypa men skaka på huvudet, det kan han vill jag lova. Haha.

Kram kram kram!

2014-02-04 @ 20:17:39
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0