Hej snö!

Hej snö, du gör mig lycklig!

Hoppas hoppas att den ligger kvar ett tag,  jag har tyvärr inte kunnat vara ute så mycket eftersom Teddan varit hängig.
Igår var vi iallafall ute en stund och Tilde provade skidorna hon fått från farmor och farfar i julklapp. Det gick bra men hon var trött och tjurig efter att ha sovit borta. Hon sov hos farmor och farfar när vi åkte till akuten. 
 
Idag har jag hunnit tapetsera på förmiddagen och sitter nu med en sovande Ted i famnen. Stackarn bara hostade och vaknade hela tiden så jag fick ta upp honom. Han hostar mycket på natten också men sömnen har varit ganska okej ändå. Vi har ett bra förråd med hostmedicin:)
 
 
 
Det är inte bara snön som gör mig lycklig just nu. En av mina orkidéer har blommat om och det gör mig barnsligt lycklig:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0