Kalaspinglan

Helgen bjöd på mys med mormor och morfar då pappa Johan var ute på egna äventyr. Så skönt att få lite hjälp med barnen och slippa sova själv i stora huset. 
 
På söndagen var jag och Tilde iväg på 3- årskalas. Det var ett riktigt tjej kalas med pippi långstrump tema och Tilde trivdes som fisken i vattnet. De två helgerna som kommer är hon bjuden på ytterligare två kalas, en riktig kalas pingla den där tjejen:)
 
Jag har även hunnit börja med lillebrors fondvägg, nu är jag bra sugen på att bli färdig.... önskar att jag hade orkat hålla på mer på kvällarna när barnen sover men jag är så trött. 
 


Kommentarer
angelica

Vilken fin tapet!

2014-01-21 @ 22:13:14
URL: http://angelicahl.blogg.se
Emeli

Jätte fint!
Duktig du är som kämpar på.
Kram

2014-01-23 @ 19:58:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0