Uppdatering från sjukstugan!

Hej på er! 
 
Ligger just nu i sängen och försöker hitta lugnet för att sova. De senaste timmarna... dygnen... jag vet inte så noga längre har gått åt till Ted och att få vardagen att fungera för Tilde. Tack gode gud för förskolan,  jag hade ärligt talat gått under annars.  
 
Febern för Ted gav med sig under torsdagen,  men han har varit så ledsen hela tiden. Leker korta stunder men då måste jag vara nära. Han vill inte äta och verkar må piss av penicillinet. Idag fick vi åka till löwet igen eftersom han fick nässelutslag över hela kroppen. Men vi skulle fortsätta kuren ändå för de trodde han haft 3 dagars feber vilket ger prickar. 
 
Utöver allt elände har jag iallafall haft en trevlig dag med Tilde. Hon skulle promt vara hemma från förskolan och när lillebror sov bort hela förmiddagen passade vi på att pyssla och göra gipsavtryck. Hon hade nog saknat sin mamma stackaren:( Vi vilade även tillsammans i soffan och hon somnade gott! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0