Fantastiskt väder

Solen skiner och man kan inte annat än att le. Igår blev det en promenad med mamma gänget till Sigtuna och tillbaka,  sammanlagt en och en halv mil sisådär. Kan meddela att mina fötter ler inte,  måste införskaffa bra skor!  Jag äger inte ens ett par joggingskor vilket avslöjar vilket träningsfreak jag är... skärpning Madde.
 
Idag fick jag besök av en rar vän tillika kollega och hennes två barn. Minstingen är bara tre månader och jag kan säga att jag saknar inte spädbarnstiden. Amma,  vyscha, amma... puh...
När de åkte hem avnjöt jag och Ted mellanmål utomhus. Det gillar han skarpt! Vi provade smoothie och hela tetran gick åt:) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0