Färgklick

Numera är jag en riktig färgklick med mina nya rosa adidas skor. Fotriktiga är de också så jag slipper ha värk i fötterna. Idag fick de arbeta lite grann under en lättare promenad,  jag har nämligen fortfarande ont sedan sigtuna milen.
 
Är det någon mer än jag som känner att det här förbaskade väderomslaget är deprimerande och fullkomligt onödigt! Det var ju så skönt med vårvärme. Idag tog jag iallafall med mig barnen på soppkväll som öppna förskolan hade, så mysigt och trevligt. För 20:- per vuxen får man soppa och bröd, barn äter gratis. Sedan är det lek och sång fram till 19.00. Perfekt för en vardagstrött mamma!!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madeleine Berglund

Hej! Typiskt, allt jag skrev försvann.

Hur som haver..
Grattis till dina nya fina rosa skor, vilken finfin investering till fossingarna.

Jag vet man får lust att huta med näven mot skyn och vråla: Nu får det vara nog.

Jag ska i ren protest köpa penseer i helgen och bestämma att nu är det minsann vår. Jajamän!


Kul med soppkväll. Var det på tisdagar eller torsdagar?

Vi ses på Liams kalas på tisdag va?
Kram kram Madde

2014-03-21 @ 10:20:43
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0