En lördag full av bus

Go kväll gott folk!  Ligger nu helt utslagen i bädden efter en fantastisk dag tillsammans med min kära syster med familj. Vi spenderade förmiddagen på Fyrishov och hade riktigt roligt,  eller inte Ted som protesterade vilt så fort jag satte ner honom i vattnet. Det släppte i och för sig efter en stund men han var väldigt reserverad. Tror det beror på att han var väldigt trött,  en dålig natt+ att han vägrade somna i bilen på vägen dit (vilket var min plan). 
 
Efter badet åkte vi förbi affären och systemet och hade sedan en mysig grillkväll tillsammans. Jag är så nöjd med dagen och kommer somna med ett leende på läpparna:)
 
Hade ni en trevlig valborg förresten? 
Vi hade i vanlig ordning majbrasa hemma och pubhäng efteråt. Numera har vi biljardbord däruppe och det är populärt! Bilder från firandet kommer senare då jag hade system kameran. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0